Arkadaşlar Herkese Merhabalar ;
Geçen Ay burada yayınlamıştım.İlk doğalgaz faturam 1050 TL gelmişti.Forumda Doğalgaz kullanan ve tecrübeli arkadaşların tavsiyelerini dinleyerek bu ay'ı geçirdim.Bugün doğal gaz faturam 680 TL geldi.Bu Faturayı daha da aşağıya düşürmenin yolları varmıdır ?
Termostat takılı, peteklerin önü açık. Üst ve alt komşu yok. Ev yeni 4 Aylık. Tavsiyelerinizi bekliyorum Şimdiden teşekkür ederim.