Tüm detaylar iyi, harika bir çalışma yapıyorsunuz fakat tek olumsuz tarafı Facebook grubu olmuş. Bilindiği üzere r10’da geuplaşmak genel hatları ile yasaktır. Bu hususta bir düzenleme yapmanızı öneririm.