Alnının teriyle yine alacak Galatasaray bu maçı.
Fatih Terim çok iyi bir takım ruhu oluşturdu.

Ligin ilk yarısında hakemler yüzünden kaybettiğimiz puanlar olmasaydı belkide şimdiden avantajın çoğu bizdeydi.

Yorumlara baktım hemen gelip ağlayanlar olmuş.Geçen sene hakemlerde hata yapar diyen ve Galatasaraya karşı cephe alanlar tuttuğu takımların başkanlarıydı.