Hocam gerginlik yok gerçekten. Futbolda olan her şey maalesef temiz değil.
Kazananı tebrik ederiz. Trabzonun şampiyon olmasındansa sizin olmanızı isterim. Ama keşke her şey çok temiz olsa.,
Başarılar.
Ben size hak veriyorum,keşke tüm maçlar edil yönetilse elbet vardır hakem hataları tüm büyük takımlara karşı.Fakat ülkemizde şöyle bir gercek algı var ki örneğin; Fenerbahce ligin ilk baslarında dolu dizgin gidiyordu hiçbir mac sonu hakem konusması bile yapmayan şampiyon olacagız diyen Ersun Yanal kotu sonuclar sonucunda hakemlere ragmen cumlelerini sarf etti.Sadece Fenerbahce ıcın demıyorum hangi takım iyiyse hakem konusmaz adil yonettı der hangı takım yenilirse çıkar hakem hatalı der.Bunu sizde biliyorsunuz ki bu olaylar ülkemizde bu şekilde gerçekleşiyor.Hele ki gelen VAR sistemi.Bu sistemi en kötü şekilde kullanan tek ülke bizizdir.
Yok çok merak ettim Beşiktaş nasıl hakemler ile şampiyon olmuş? Hakemler ile şampiyon olduysak Avrupa da nasıl tarih yazdık? Çok iyi Beşiktaş in önüne hakem dahi geçemedi gecemezdi. Sizin şampiyonluklar sonrasına bakalım birde... Gerçi sizin UEFA kupaniz var birazdan onu soylersiniz. Hakan Şükürlü Arif Erdem li... Ayrıca bağ derken siz değil miydiniz kombineleri yakan stada gelmeyen. Siz değil miydiniz 8 de 8 yapan ( puansız ) hayırlı günler Sivas alır maçı. zabbbaaa gadarda orada olurlar
hocam size cevap olarak tek birşey soyleyecegım okudugunuz yorumu bir daha okuyun lütfen benim öyle birşey demediğimi anlarsınız.Anlamassanızda söyle açayım o cümleyi; Arkadaş hakemlerle sampıyon oldunuz yazmıs bende yazdımkı (madem bu hakemler ıle sampıyon oluyoruz Besıktas 2 yıl ust uste oldugunda da aynı hakemler vardı yanı ozamanlar neden bız yıne sampıyon olmaya devam etmedik) anlamında yazdım.