ebubekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her zamanki gibi lobiniz ve hakemlerle şampiyon olursunuz. Merak etmeyin.
Bize de tebrik emek düşer. Şimdiden şampiyonluğunuzu kutlayabilirsiniz.
Hocam bu kadar gerilmeye gerek yok.Farkındaysanız açtığım konu sadece Galatasaray üzerine tabi ki farklı bir takımın taraftarı olarak gelip görüşlerinizi belirtebilirsiniz saygı duyarım.Siz hangi takımın taraftarısınız bilmiyorum ama bu kadar gerilmeyin yukarıdaki fotoğrafa bir bakın ve o oyuncuların oynadığı oyuna istatistiklerine de bakın.Sizin takımlarınızda olmayan bağ ve hırs var bu oyuncularda.Son 8 maçında 8 de 8 yapmış bir takım 22 gol atıp sadece 4 gol yemiş bir takımdan bahsediyoruz.Bu bahsettiğiniz hakemlerin bir çoğu Beşiktaş 2 yıl ust uste sampiyon oldugunda da vardı şimdi de var.Ozamanlar Beşiktaş hakemlerle oluyordu şimdi biz mi? Hakem mevzusu bitmez. Bu konu bu ortamın gerilmesi için açılmadı lütfen sadece renktaşlar ile sohbet etmek adına actım.Herseye ragmen baska takım taraftarı olarak sonucta tebrik etmenize de sevindim.Hayırlı günler.