Aradan 3 yıl geçmişti,karşılaştım. Şunu fark ettim açaba O muydu ?
Şey dedim kendi kendime'Bu nasıl oldu?'
Tanıyamadım. 6 yılı devirdikten sonra sonuç bu muydu ?
Derine daldıkça sorular artıyor ama hep aynı soruda kalıyor insan 'NEDEN?'
》》Yeni tanıştığım bir insanın sözü beni çok etkiledi;
'Mutluluk Seçimdir '
Şunu fark ettim,harbiden mutluluk denen illet SEÇİMDEN ibaret.
Artık sende bir şey seçmelisin bence dostum.