boşa arama hocam yok yaparım dıyen yapıp satmaz zaten kendı kullanır data satar
yaparım dıyene 1 tl verme yapsın tam çalışsın oyle ver parasınıda boşa tokatlanma hocam
ben çok uğraştım ılla sorun oluyor zaten patlıyor boşa uğraşma yanı kral
kedi yetişemediği ete mundar dermiş
Geçmişinize bakıyorum da bot yazan veya yazdırıp satan kişisiniz . Fakat sizin yapmadığınızı
@tristy; yapmış ve bende benzeri bir program yaptım aylarca kullandım. işimi fazlasıyla gördü yapamadığınız bir şeyi yazan kişilere 'TOKATÇI' demek güzel bir davranış değil bir insan kişiliğini belli eder. Geçmişimiz de ve alta konum mevcuttur orada sizin tokatçı dediğiniz kişiler kaç kişiye hizmet etmişiz görebilirsiniz genelleme yaptığınıza göre siz TOKATLAMA işi yapıyorsunuz