Yaz gelince biteceğini kim söylüyor. Haritalara bakarsanız Güney Yarım küredeki ülkelerde de korona yayılıyor.(Biraz coğrafya)
Hatta bugün Dünya Sağlık Örgütü :

Koronavirüsün yaz aylarında kaybolacağını düşünmek bir hata açıklamasını yaptı.