bırakın bu ticari işleri. bir mikrop atıldı ve ilacının satılması için iyi reklamının olması lazımdı. bunun içinde mutlaka ölenler olacaktı. hastalık doruğuna ulaştığında herkes ilacı için 3-5 bin tl bile verebilir... göreceğiz sonrasında ilacı nekadardan satılacak... ticari plan güzel işliyor şuan.