hiç bi şey olmaz diye düşünüyorum. bi de gereksiz yere avuç avuç maske alanlar oldu. doktorlar kendi söylüyor. maske sizi korumaz sadece hastalığa sahipseniz takmanız gerekir diye. eğer hasta olmayıp maske takarsanız o virüsler hep maskede toplanır her daim tehdit oluşturur diyolardı. videosu vardı twitter da görmüştüm bi metroda 2 doktor hanım insanlara açıklama yapıyordu. eller nasıl yıkanmalı, hapşururken nasıl bi korunma sağlanmalı(kolunuza doğru hapşurmalısınız ellerinize değil) vs.