Çin sınırlarını çok aşmadıgı, vaka sayılarındaki ivme azaldıgı zamanlar çok önemsememiştim lakin şuan nerdeyse 50 ülkeye sıçramış durumda hal böyle olunca dogal olarak vaka sayılarında hızla yükselme olacaktır suanki durumda +100k yı geçmiş durumda birçok kişi gripden bile milyonlarca kişi ölüyor 4 bin kişi nedirki diyor. Doğru o orana göre az ama ölüm oranına göre çok farklı örnegin domuz gribi vrüsüne yakalandınız ölüm oranınız %0,02 olur ama coronaya yakalanırsanız ölüm oranı suan %3 olur. Nerdeyse risk 100 katından fazla. Aklıma bazı komplo teorileri geliyor ama neyse.