Hocam zamanında kaldığınız evlerin linkini atar mısınız?
İstanbul'un göbeğinde olursa iyi olur.
Otelleri arıyorum 300-400 den aşağı demiyo bir de +KDV diyorlar
Şuan dışarıdayım. Ama puanı yüksek iyi yorumlara sahip birçok ilan mevcut. Hatta güzel bir evin bir odasını da kiralarsınız daha ucuza. temiz, ahlaklı insanlar oluyorlar genelde. Otellerde ise, eğer global değilse, nasıl daha çok yolarım bunu diye düşünür durur o görgüsüz ayı