Atamıyoruz hocam maalesef... Kimse kırılmasın üzülmesin diye, içimize atıyoruz, içkiye vuruyoruz kendimizi, beynimiz uyuşsun sızalım uyuyalım diye.... Sabah kalkınca aynı, kaldığımız yerden devam...