OzzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@barancan450x; "Gelişmiş DNS" menüsü üzerinden A kaydı oluşturarak sunucu IP adresinize yönlendireceksiniz.
Uzun uğraşlar sonra halledebildim. Dediğiniz gibi yaptım. Teşekkürler hocam.