Lynit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet konusunu da merak edip baştan sona okudum benim şahsi fikrim sen haklısın. Basit bir örnekle ben birine dotnet bir proje kodlatıyorsam ve hostingim linux ise bu benim hatamdır, hosting'i değiştirmeliyim. Sonuçta bu dilde kodlanmasını ben talep etmişim. Şöyle de bir gerçek var maalesef Türkiye'de o kadar kolay herşey sicile işlemiyor bu davayı açsan bir sözleşmen vs. olmadığı için %80 kavuşturmaya gerek görülmedi olarak sonuçlanır. Sicillik bir durum ortaya çıkmaz yani en iyi ihtimal ara bulucu ile anlaşma talebi olur ki 1 yılda sonuçlanırsa. Yöneticiler gereken kararı verecektir ama iki tarafta bir adım atarak bir orta noktada buluşup işi sonlandırırsa kimse zarar görmez. Ben şahsen yönetimin senin tarafında karar verceğini düşünüyorum.
Yönetim benim tarafımda olumlu yanıt verdi arkadaş ile uzlaşmaya da çalıştık hatta sağolsun o da başta umursamasa da bugün gün içinde uğraştı yani ama yok bir çözüm