sizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok uzun yazıydı okudum. Yaşım 35. Hak verdim size ama Türkiye de maalesef yargı sistemimiz çok zayıf kaç kere mahkeme gidip geleceğiniz belli değil. 21 yaşındasınız gençsiniz kulağınıza küpe olsun. Hem ne demişler bir musubet bin nasihatten hayırlıdır. Bundan sonra işlerinizi kapora almadan yapmayın. Kimseye güvenmeyin. Eğer Allah’a inanıyorsanız ahirete bırakın allah elbet hesabınızı sorar. Kat ve kat fazlasını alırsınız.
Elhamdülillah Müslümanım inancım elbette var Fikriniz için teşekkür ederim.