Çok uzun yazıydı okudum. Yaşım 35. Hak verdim size ama Türkiye de maalesef yargı sistemimiz çok zayıf kaç kere mahkeme gidip geleceğiniz belli değil. 21 yaşındasınız gençsiniz kulağınıza küpe olsun. Hem ne demişler bir musubet bin nasihatten hayırlıdır. Bundan sonra işlerinizi kapora almadan yapmayın. Kimseye güvenmeyin. Eğer Allaha inanıyorsanız ahirete bırakın allah elbet hesabınızı sorar. Kat ve kat fazlasını alırsınız.