vbulletin miadı dolmuş eskimiş araba gibidir. köh köh köh uğraş dur. herşeyi ayrı bir dert. hani svanmanın anlamı yok. vakti doldu abi. sunucyu mahvediyor, güncellemer işe yaramıyor. yani xenforo çok çok mu iyiydi hayır ama sürekli güncelleme geliştirme yeni teknolojiler.

r10 vbulletin kullanıyor ama emin olun r10 yeni kuruls kesinlikle xenforo kullanırdı. zaten bu siteyi xenforoya taşımak türkiyeyi kutuplara taşımakgibi bişi.