Merhaba ben 21 yaşında 10 yıldan fazla süredir yazılıma ilgi duyan ve 6 7 yıldır kendini sürekli geliştirmeye çalışan bir bireyim. R10 üzerinde bir mağduriyete uğradım ancak sizce bunu hukuk dairesine taşımama gerek var mı ? Avukatlar arkadaşın dolandırıcılıktan değerlendirileceğini ve min 1 yıl süreceğini söyledi. Süre umrumda değil de arkadaşın sicilinde böyle saçma bir iş için ************** yazmayı kesinlikle istemem. Arkadaşın işi verirken tam araştırmaması sonucu mağdur oldum sonuç olarak o da mağdur olmuş oluyor bir orta yola da varamıyoruz. Konuda her şey var zaten. Konuya yorum olarak özel mesaj olarak veya *** üzerinden fikrini ve düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
https://www.r10.net/sikayetim-var/22...ayetciyim.html
@Instructor;
@yusufkaraoglan;