Framework konusunda ne düşünüyorsunuz, laravel kullanışlı olur mu?
Laravel Hiç kullanmadım ama sektörden duyduklarım ve gördüklerim genel olarak şöyle aktara bilirim.
Forumda ve kişisel geliştirmeler için uygun olabilir. Özellikle veri tabanı sorguları, class ve objelere erişme ve yönetme konusunda zaman kazandırdığı aşikar ve kendisi ile gelen classlarda işi kolaylaştırdığı görünüyor ama ben nedense orta ölçekli işletmelerde laravel kullanan genele baktığımda az gibi görünüyor ve bu konuda uzmanlaşmış kişilerden duyduğum kadarı ile de routerlama konusunda bazı kronik sorunlara yol açmakta ve bu sorunlar giderilmesi zor şeyler, ek olarak MVC tarafında ise object nesnelerini hafıza üzerinde controller ile tutması performans konusunda bazı sorunlara yol açmakta (bu iki sorun içinde yeni versiyonlarda giderilecek )tabi bu sorunlar blog yazacak biri için göz ardı edilebilir.
Size tavsiyem öncesinden söylediğim gibi PHP 7 tarafında ilk etapta belirli bir seviyeye geldikten sonra JavaScript ve türevlerine yöneldikten sonra kendi ihtiyaçlarınızı zaten görecek ve buna göre gerekli yerlere yatırım yapacaksınız.
Şuanda daha başlarda iken böyle bir serüvene girmek gereksiz ve temelsiz bir girişim olabilir.