ytibrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam peki bu vadeli hesaplarda kazanılan para için ne yapıyoruz bir yerde okumuştum sanki ondan sormak istedim var mı bilginiz ?
Vadeli hesaplar için bir fikrim yok . Ama mantık olarak yine de sıkıntı olacağını zannetmiyorum. Sonuçta bir şirket değilsin sadece kişisel olarak ticaret yapma yetkisi verilmiş birisin, hesabın yine kişisel hesap statüsünde. Dolayısıyla kişisel hesabınla istediğin işlemi yapabilirsin. Sadece işin içine ticari transfer girince açıklama da şunun karşılığıdır diye belirtmek gerekir.