https://www.r10.net/ikinci-el/226249...-note-5-a.html


Arkadaşlar telefoncu iphone x cam ve kamera için 1000 dedi bunu verip onu yaptıracağıma önce buraya söyliyim alacak varsa telefoncuya yar olmasın