wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi dairesine şahıs şirketi kurarken bu benim ticari hesabım diye bir şey belirtilmiyor diye biliyorum.
Yani tüm hesaplara tüm gelen ödemelerin açıklamasını mı yapmak zorundayız ?