OyunTECH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vergi dairesine belirttiğiniz hesaplarınız var resmi olan, birde sizin kendi işleriniz için kullandığınız hesaplarınız var. böylelikle kazanç ve özel durumları ayırma yapabiliyorsunuz
Vergi dairesine şahıs şirketi kurarken bu benim ticari hesabım diye bir şey belirtilmiyor diye biliyorum.