Arkadaşın demek istediği şey bu api hizmeti turkanime'ye bağlı sonuçta ben yıllık almak istiyorum fakat bir sıkıntı çıkar ve turkanime alt yapısını değiştirse ne olacak? Siz acaba birlikte mi çalışıyorsunuz onlarla.