Yaklasik bir ay önce actigim bu konu icin
@perkosan; ile anlasmistik.
Kendisi benden "baska kimseye yaptirmama garantisi" ile isi aldi.
Simdi cesitli sebepler öne sürüyor.
Insanlarin ekmegi ile oynamayi sevmedigim icin negatif ticaret puani vermekten imtina ediyorum.
Bu isi makul fiyata yapacak bir insan evladi varsa, lütfen bana yazsin.
Detaylı pm alabilirmiyim ?