Merhaba arkadaşlar yapı kredi kullanıyorum bir zaman önce müşteri temsilcisiyle bir sorun yaşadığımdan ve başka sebeplerden kartımı iptal ettireceğim farklı bir bankaya geçiş yapacağım aklımda finansbank var sizlerin bir önerisi var mıdır ? Mobil uygulama teması güzel müşteri hizmetleri saygılı vs. Bir öneride bulunursanız sevinirim 😊