Merhabalar

YKS başvurusunu yapmadım normalde dün sondu ancak geç başvuru tarihi varmış sanırım aşağıdaki kaynak öyle diyor yanlış anlamadıysam.
Peki geç başvuru yaptığımda değişen bir şey oluyor mu? Yani diğer kişiler üniversiteye başladıktan 1 ay sonra filan mı başlıyorum farkı var mı kısacası?

Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim

https://www.milliyet.com.tr/gundem/y...-kadar-6157097