Büyük devlet olmak isteyen ülkeler örneğe bakması yeterli ATATÜRK büyük bir örnektir.Tarım ülkesiyiz tarıma dayalı bir ekonomi yapılabilir hayvancılığa elverişli meralarımız var hayvancılığa dayalı ekonomi sanayi çarklarını durdurmayacaksınız. Yani özelleştirmeyeceksiniz. Devlet aynı cumhuriyet döneminde yapıldığı gibi fabrikalar açacak ve ADAM gibi çalıştıracak denetleyecek.Unutmayın ki her fabrika bir kaledir.5 Yıllık 10 yıllık kalkınma planları yapacaksınız yerli malı gibi bayramları unutturmayacaksınız.Öncelikle bir yılda 7 defa değişen müfredatı olan eğitim sistemini iyileştireceksiniz.Mesela köy enstitülerini tekrar açabilirsiniz.Atatürk'ün belirlediği misakı milli sınırlarını iyi bilip idrak edeceksiniz.Daha çok yazarım ama başıma iş gelir diye korkarım.Vatandaşa korkmamayı öğreteceksiniz.Basını yayını özgür bırakacaksınız eleştirecekler yeri geldi mi övecekler Adalet sistemine müdahale etmeyeceksiniz adalet dağıtanlar sadece vicdanını dinlemeli vicdan ve cüzdan arasında tutmayacaksınız.
evet
@TahsinCetinkaya; sıra sende