Çok zor bir ihtimal olarak görüyorum. Biz de isteriz parmakla gösterilen bir ülke olmak ama çok zor bunun şimdi ki gençliklede alakası yok, üretimle de... Bu şekilde hep kendi yağımızda kavrulur gideriz.