Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim, bütçeyi de çok fazla zorlamak istemiyorum aslında; ekran kartı ve anakart ile ilgili önerinizi dikkate alacağım.



Değerli yorumunuz için teşekkür ederim, Adobe PS ve Adobe Premier Pro kullanacağım hocam.



Değerli yorumunuz için teşekkür ederim, Hangisini önerirsiniz peki hocam?



Değerli yorumunuz için teşekkür ederim, 16 GB yeterli değil mi hocam?
Etkiliyor bu arada hdd gözümden kaçmış onuda ssd alman lazım Msata Alabilirsin (yedek disk olarak Normal Disk Kullan) 3dmax ram çok kullanlıyor Kardeşim Grafiker Az Çok Biliyorum