jokerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ekran kartı nvdia kesinlikle render bilgisayarında
Eskidendi o. Yeni AMD ekran kartları çılgın performans veriyorlar. Ama ben de hala sizde ki gibi önyargılar mevcut. Gerçekten bir marka ismini iyi ya da kötü oturttu mu uzun süre kalıyor.

Örnek arabalar da Peugeot'un yeni 508'i çok çok hoş. Ama Peugeot diyorsun. Ya da Mercedes'in eski kasa CLA'ı. İnanılmaz kötü ama mercedes diyorsun. Yeni AMD ekran kartlarını mutlaka deneyin yada testlerini internette inceleyin.