Selam arkadaşlar.
Kardeşimin 4 yıllık iPhone 6 cihazında wifi çekme sorunu var. Bazen görüyor bazen görmüyor wifi adlarını. Geçenlerde Apple Store'da orjinal pil değişimi yapmıştık ama wifi donanımını değiştirmek masraflı olacak sanırım. Memnun kaldığınız yer var mı cihazın wifi parçasının değişimi için? Veya yazılımsal olabilir mi acaba sorun? Ağ ayarlarını, vpn felan sıfırladık.