Merhaba hayırlısı olsun sizin adınıza sevindim. Fakat mesajınızda bazı çelişki ve mantık hatası görüyorum:
örnek: bu nasıl oluyor?
Alıntı
2011 yılında evlendim. Eşime bir sözüm vardı.
Evlenmeden önce ilköğretim mezunu olan eşim ortaokul ve liseyi dışarıdan bitirdi. Söz verdim evlenince üniversiteye göndermeye. Evlendik, 6 ay sonra üniversiteye başladı.
- 2011 yılında evlendiniz. evlenmeden önce eşiniz ilkokul mezunu imiş(!)
siz evlendikten 6 ay sonra üniye başlamış(!)
ozaman eşiniz evlenmeden önce ort ve liseyi kendi dışardan bitirmiş oluyor?

- Ailenize ev ve jeep yapma gayretiniz gerçekten takdire şayan.
Fakat konularınıza baktıgımda düşük bütçeli site satışı ve makale yazılır gibi konular goruyorum. Sakıncası yoksa, Gerçek manada ne iş yapıyorsunuz acaba?

-
Alıntı
Evime yakın kümesim var, 1 keçi, 7 tavuk, 2 hindi 1 köpeğim var.
Çanakkalede şuan çalışmadığınızı, bunun yerine ailenize zaman ayırdıgınızı ve hobi amaçlı hayvan beslediğinizi görüyorum. Bunları yapabilmek için sermaye gerekmektedir. Sanırım birikmiş bir paranız veya düzenli gelir getiren bir icar'ınız mevcut?


Başarılarınızın devamının temennisini dilerim.