Seçtiklerimizi patronumuz gibi değil, bize hizmet etmekle sorumlu memurlar olarak görürsek.
Taraf olmayı,bu taraftayım diye körü körüne sevmeyi bırakıp, doğru yapıldığında taktir edip yanlış yaptıklarında halk olarak tepkimizi gösterirsek.
Irkçılığı bırakarak.
İyi bir insan olarak.
Çalışarak
Üreterek
Yandaş olmayarak.
Yalaka olmayarak
Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın demeyerek.
Haddimizi bilerek
Halkını koruyarak.
Eşit davranarak
hakkımızı arayarak
Susmayarak


Bunları zaten Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK söylemiş. Ben sadece yazmak istedim.