Bu işin özü üretmek ile alakalı olduğunu düşünüyorum. Mesela güçlü ülkeler hep bir alanda çok fazla gelişmişler Mesela Almanya sanayii de çok gelişmiş Rusya silah sanayiinde çok iyi Amerika teknoloji alanında oldukça iyi va diye liste uzar ama bizim tam manasıyla çok iyi olduğumuz bir alan yok gibi şuan da siha lar vs güzel işler oluyor. Naçizane kanaatim ilk öncelik olarak bir alanda ekonomik olarak tüm dünyaya mal satbilirsek diğer alanlarımız da gelişir.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi