Üretmek, üretmek içinde liyakat sahibi insanları işe almak. Devletin ve özel sektörün her kadrosuna yerleşmiş olan torpili kaldırmak diyeceğim ama bu ülkede altyapı sıkıntısı var. Hangi hükümet gelirse gelsin kendi adamını işe aldı, bu bir altyapı sorunudur önce bunu kaldırmak gerekiyor.

Adalet, adamına göre değil kitabına göre olmalıdır yoksa ne yaparsan yap, bir düzlüğe çıkamazsın.