oylesıne doğa hayvanını ben evde bakmayı dogru bulmuyorum
bence boyle bısey yapmayın ucsuz bucaksın semada ucan kuş
alabıldıgıne var olan denizde yasayan hayvanlarında ben beslenmesıne karsıyım dogrusu.