Ben de böyle bir hareket yapmayı düşünüyorum fakat korkuyorum. Ortam bozuk işsizlik var diyorum. Hayallerimi erteliyorum. Bilmiyorum yanlış mı yapıyorum doğru mu ama sonunda bende böyle bir hayat düşünüyorum.
Hayat gerçekten zor. Ben gelirken 1 yılda eşimle biriktirdiğimiz 30k para vardı. 1 yıl hiç çalışmadan gezdik tozduk (bkz. Ayazma şelaleleri) 1 yıl içinde çevre edindim. 3 yıldır kısmi zamanlı çalışıyorum ve ekstra olarak internetten kazanıyorum.
Ben gelmeden 5 yıl öncesine plan yapmıştım. Adımlarımı ona göre atıyorum.