Dr.SEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nurlar içinde uyusun. Çocukluğumuz ağlamak ile geçti belki ancak güldüğümüz her zaman bizi güldüren tek usta idi..
Amin, inşallah.
Resimde başka bir ayrıntı daha var.Eminim görenler vardır beğenenlerden 😊