Konu
Soyumla daima iftihar ederim
03-03-2020, 05:12:57
#3
bozkaplan
Dr.SEO adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nurlar içinde uyusun. Çocukluğumuz ağlamak ile geçti belki ancak güldüğümüz her zaman bizi güldüren tek usta idi..
Amin, inşallah.
Resimde başka bir ayrıntı daha var.Eminim görenler vardır beğenenlerden 😊