Hazır şirketi satın almak yerine sıfır kurulum şirket her zaman daha iyi. Bugün alırsın borcu yok derler, yarın kapıya dayanırlar. O şirketi daha önce ne gibi bir işlerde kullandılar bilemezsin ki.