fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
banka avukatları saksı değil haberin olsun.
sen devir al eyvallah ama devir etmek için ödediğin parayı kanıt olarak gösteremezsen basın ağrır.

sen tabi ki katakulli için devir alacaksın bunu sen ve abin biliyor banka da bunu anlar ortada para alışverişi yoksa...

bana kalırsa borcunu yapılandırsın abin ve borcunu ödesin sende bu vebalin altına girme
Hocam sert çıkışmana gerek yok 11 yıldır herşey yolundaydı. Ama ekonomiyi çökertirlerse herkes birer birer patlar. Abimde bu durumun arasına girdi. Dünya bu bi anda vezirde olabilirsin rezilde.