Merhabalar 30 Ağustos'ta düğünüm var, düğün ile fotoğraf çekimi aynı güne sıkışmaması için 1- 4 Eylül tarihleri arasında dış çekim yaptırmak istiyoruz. Fotoğrafçı aradığım için şuanda instagram üzerinden sürekli reklamları zaten karşıma çıkıyor ama r10'da dış çekim fotoğrafı çeken tanıdığı veya daha önce çektirip memnun kalan arkadaşlar var ise yardımcı olabilir mi?

Aklımda Olan Çekim Mekanları (1 Haftadır instagram reklamları ile bilgi edindiğim çekim mekanları )
> Belgrad Ormanı
>Şile
>Kilyos
>Kalenderhane
>Kibrithane
>Kıyıköy

Mekan olarak da öneride bulunabilirsiniz herkese şimdiden teşekkürler iyi forumlar...