İlk ticaretimde 250 TL dolandırıldım 3 4 sene önce. Galiba ilk kazancım da 50 TL



Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-200 kaybettim
Garibanın yüzü gülür mü?