Ekleme yapayım. Hiçbir etkisi yok denilmez bazı yöntemlerde etkisi çok hafif de olsa oluyor. Kendim korsan kullanmıyorum ve karşıyım da fakat kullananların bilgisayarlarında gözlemlediğim şeylerde görev yöneticisine bakarsanız KMS programının çoğu zaman aktif olduğunu görüyorsunuz bu Microsoft'un lisans sorgusunu kırıyor arada devreye girerek. Fakat etkisi yok denecek kadar az yani bir çok küçük işlem yapan bir program yüklemişsin arkada çalışıyor aynı. Fakat etik ve yasal değil.
Laptop kullanıyorum aldığım cihazla beraber gelmişti, freedos cihaz alan arkadaşlarımdan baktığıma göre yazmıştım. Her kms aracı aynı prensipte çalışmıyor. 6 aylık lisans sağlıyor. 6 ay sonunda tekrar kms çalıştırmak gerekli... Hepsi her zaman arka planda çalışmıyor. Öyle olsa anti virüsler veya microsoft çoktan önlemini alırdı. Evet etik değil bende belirttiğim gibi önermiyorum. Konuyu açan arkadaşın bir şekilde orijinal temin etmeye çalışmasını dilerim...