Hayır öyle bir şey yok. Fakat orijinal kullanması hem yasal hem de etik olandır. 20-30-40 bu civarlardaki keyler ise yasal değil. Ayrıntılı açıklama için:
https://www.r10.net/1076381104-post5.html
Edit: Tüm arkadaşlar var demiş. Fakat etkisi taskbarda küçük program çalıştırmakla aynı şey. %1 %2 max. ancak etkisi var. Öyle aman aman fark yok kendim gözlemlediğim.