4 sene önce bir hesap satıp 400$ kazanmıştım. O parayla aldığım bilgisayar ile bütün işlerimi yapıyorum şuanda
Benim hikayem de buna benzer

İlk satışlarımdan elde ettiğim para ile almıştım bilgisayarımı, hala kullanırım. Monster kullansam bu kadar keyif vermez