RECEPCALISKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet indirdim içerisindeki dosyayı usbye attım
Tamam üzerinde bulunan sürüm daha eski zanettim. Bir sorun olacağını düşünmüyorum. Eğer olsaydı bios tepki vermezdi muhtemel. Bios güncellemesi yaparken açıklamalara dikkat edin yeter. Daha önceki bir sürüm de öncelikli olarak f40 a ondan sonra bir üstüne yükseltin gibi bir şeyler yazıyordu. O yüzden sordum. İyi çalışmalar