İran Suriye Büyükelçiliği:
"İran hükümeti Erdoğan'a, kuvvetlerimizi ve Suriye ordusunu bombalamaya devam ederse Türk noktalarına tam güçle karşılık vereceğini bildirdi." açıklamasında bulundu.

Gelsin bakalım o ufacık ordu bıle denilmyecek köpeklerin ile ne yapabileceksin acaba İranda başladı havlamaya..