mace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bilgimin o seviyede olduğunu söylemedim ki, sadece diğer ülkelerde yapılan siber savaşı ve ülkemizdeki şu komik olayı karşılaştırdım. Ülke olarak gelişmemiz gerektiğine vurgu yaptım.
Yaptığınız nedir peki gelişmek için ? Konuşmak kolay. Cw forumunda veledinden tut aklının hayalinin alamayacağı şeyleri saatler içinde yapabilecek adamlar var. Yani aynı r10 gibi. Yani heryer gibi. Herkes ülke gelişsin istiyor birisi çıkıp yapmıyor. E siz yapın hocam size engel olan nedir ?